Kobijet



Kobijet küçük ,orta boyutlu tüm işletmeler için özel olarak geliştirilmiş, kullanımı ve anlaşılması kolay, gereksiz hiçbir bileşenin yer almadığı restorant, kafe, market, perakende, toptan satış ve genel muhasebe programıdır.

Kobijet PMR Özellikleri:

  • Barkodlu hızlı satış
  • Cari ve veresiye tutma
  • Sınırsız barkodlu ve barkodsuz ürün tanımlama
  • Borçlu müşterilerden tahsilat işlemi
  • Sınırsız stok grubu tanımlayabilme (Gıda, Tekel, Gazete…)
  • %100 dokunmatik uyumluluğu (Dokunmatik özelliği olmayan bilgisayarlarda da kullanılabilir)
  • Müşteri bilgi ekranı (2. monitor bağlanırsa müşteri bilgi ekranı 2. monitörde otomatik olarak aktif olacaktır.)
  • Çoklu dövizli satış desteği
  • Raporlar (Tasarlama, yazdırma, Excel’e aktarabilme, mail gönderebilme)
  • Yedekleme (OneDrive, Google Drive uyumlu)
  • Otomatik sistem güncellemeleri (Internet bağlantısı gerektirir)
  • Yıllık, aylık vb periyotlarda aidat vs. talep edilmez

 

Kobijet PMF- Gelişmiş Peşin Satış Sistemi + Genel Muhasebe

Kobijet GPS ile Kobijet GMH’nin birleştirilmesiyle oluşturulmuş olan hem genel muhasebe hem de gelişmiş peşin satış sistemine sahip olacağınız bir programdır. Kobijet PMF aynı zamanda Yeni Nesil Yazarkasa (YNÖKC) desteği de sunmaktadır.

Program Özellikleri:

  • Barkodlu hızlı satış
  • Cari ve veresiye tutma
  • Sınırsız barkodlu ve barkodsuz ürün tanımlama
  • Sınırsız stok grubu tanımlayabilme
  • Sınırsız depo tanımlayabilme
  • Barkodlu ve Barkodsuz Terazi Bağlantısı
  • Fatura işlemleri (Satış, Alış, İade faturaları)
  • Stok işlemleri (Stok Giriş, Stok Çıkış, Stok Devir, Depolar Arası Transfer)
  • Ürün kataloğu tasarlama ve yazdırabilme.
  • Çek – Senet işlemleri
  • Kasa işlemleri (Tahsilat, Ödeme – Masraf, Kasalar Arası Transfer)
  • Sipariş – Teklif işlemleri, Geçmiş Sipariş ve Teklifleri Tek Faturada Birleştirebilme
  • Sınırsız kullanıcı tanımlayabilme
  • Detaylı kullanıcı yetkilendirmesi
  • Aynı anda birden fazla bilgisayarda eş zamanlı çalışabilme
  • Yeni Nesil Yazarkasa (YNÖKC) uyumluluğu
  • %100 dokunmatik uyumluluğu (Dokunmatik özelliği olmayan bilgisayarlarda da kullanılabilir)
  • Müşteri bilgi ekranı (2. monitor bağlanırsa müşteri bilgi ekranı 2. monitörde otomatik olarak aktif olacaktır.)
  • Çoklu dövizli satış desteği
  • Raporlar (Tasarlama, yazdırma, Excel’e aktarabilme, mail gönderebilme)
  • Yedekleme (OneDrive, Google Drive uyumlu)
  • Otomatik sistem güncellemeleri (Internet bağlantısı gerektirir)
  • Yıllık, aylık vb periyotlarda aidat vs. talep edilmez